hai you allss, lame tak update blog. busy. now, i want to write my sad story that i have done yesterday :')
BEGIN,
Aku dan die dah putus. Aku lemah tanpa die. tetapi die tipu aku, tipu her mother, tipu cikgu for his own sake. aku terpaksa lepaskan die atas sebab tertentu. aku tak nak musnah kan masa depan die. aku tak nak die fail in spm. aku terpaksa letak kebencian ini, supaya sakit ini berkurangan. he touches my heart with thousand, and with pleasure he break my heart into a million pieces.. i hope he will be happy without me beside him. aku buad semua utk masa depan kau tak guna... aku lepaskan kau walaupun aku sakit.. percaya laa, walau mcmane pun aku benci kau, masih terselit di hujung lubuk hati aku, aku masih sayang kan kau. you have ruin my life. aku jatuhbangun tanpa ada sesiapa disisi, aku meratap tanpa sesiape disisi. tetapi aku percaya aku tetap ada ALLAH s.w.t disis aku selamanya. aku berdoa agar tiada dugaan seberat ini lagi untuk diriku. amin.
