heyy buddies, hari ni baru dapat update . take a long time to update, hehhe mama ckp no more blog, no more twitter, no more facebook tapi sekarang mama tak ada baru la aku dapat share story dengan korang :) well hello, sekarang dah bulan october tau takkk.. 5 november SPM!!!! omg :3 hahaha now aku nk cerita yang aku masih sayangkan my sweetydotty lagi, no one can change it.. symbol: MSM.. i know you all tahu siapa, tapi what to do? perasaan tak boleh buang mcm tukar baju.. this is me.. dh banyak kali aku nafikan yang aku tak suka die dn aku benci dia tapi the real perasaan adalah aku masih sayang dia, i admit it :"( aku tahu the whole family aku dan dia tak suka kami berdua attract each other.. termasuklah kawan2 kiteorg.. semua cakap dia bukan yang terbaik.. mana kauorg tahu die bukan yg terbaik? bukan kaurang yg pernah bercinta dengan die, tapi aku yg kenal die.. tapi what to do? setiap org pasti ada pendapat masing2.. i know him very well tau you alls.. tapi kaurang hanya nampak luaran die yg tak baik.. kaurang tak pernah nak observe dalaman die, he is so kind of heart tauu and die sgt2 caring tau.. memang die pernah buat salah tapi why not kita bagi die a chance? setiap manusia ada buat silap.. is it correct? yes it is correct.. aku tahu semua tak setuju tapi cuba lah kaurang bayangkan kalau kaurang in his shoes? mesti kaurang mintak diberi peluang kan? aku mohon yaa, jangan lah nak ignore die.. :( what goes around will come around..
----> SPM
Hehehe, all candidates of spm are you ready???????? hahaha, i know semua sekarang tenga preparing all the revision and soalan negeri2 sampai tebal kaurang kumpul kertas.. but me ? tettttttttttt, aku target 5A 4B.. is it ok? ok la tuu, untuk budak accounting mcam aku ni, i'm not a genius tauuu.. tapi i'm try my best to getting my parents proud of me :)