Saturday, 17 December 2011

18th december..

Birthday yang ke 16 but belum sampai waktunya pun lagi.. tapi saja nak update awal2..
thanks to superduper yang bagi hadiah.. walaupun tak semahal mana atleast he show me 
his caring towards me.. by the way die sweet sangat.. sanggup datanag dalam hujan untuk 
bagi our tshirt couple.. walau tak semahal dan secantik mana tapi sangat bermakna.. 
sayang die sangat.. birthday yang ke 16 ni sangat enjoying gila.. my bestie pun celebrate 
walau tak se grand mana.. hehe:) sumpah, love both of you.. hidup aku macam pelangi ada
dua orang yang special ni, my supeduper and sweetie saff.. thanks.. and love you twoo..
ouhh, jiwang ni.. :p okayy HAPPY BIRTHDAY TO ME ! <3

No comments:

Post a Comment