Friday, 20 July 2012

Bersyukur pada Allah s.w.t.

Assalamualaikum buddies :)
Sempena bulan ramadhan yang akan datang sama2 lah kita memantapkan keimanan kita dengan suruhan-Nya :)
Alhamdulillah, hari ni bertarikh 20 julai 2012 bersamaan 30 syaaban, tyra dah memohon ampun pada orang yang terdekat dan tersayang atas salah tyra. Dan pada yang tyra tak sempat ucapkan, tyra memohon ampun kalau ada terkasar bahasa atau terguriskan hati dan selamat menyambut bulan yang mulia ini. Bukan apa, tyra nak memulakan ramdahan tahun dengan keberkatan bukan kesilapan atau kebencian. Ini lah ramdahan yang tyra tunggu, Rmadahn terakhir bersama2 dengan guru-guru smkde dan kawan2. Tahun depan, masing2 ada haluan sendiri :) syukur alhamdulillah, masalah antara kami sudah selesai, tiada sebarang dosa. Dan tyra tak nak menghukum orang kerana itu adalah hak Allah s.w.t, dan tyra tak layak. Tyra banyak buat dosa, dan mungkin ada hikmah apa yang terjadi :) sekarang i wanna be a happy girl.  "PRINCESS TYRA TAJUDIN" , dan tyra nak melakukan suruhan allah yg tyra pernah lalai sebelum ni :') tyra hanya manusia biasa yg sering lakukan kesilapan. tetapi insyaallah tyra akn memperbaiki. By the way, tyra happy ramadhan kali ni sebab mama dan abah berniaga di bazar ramadhan :) dapat jugak tyra merasa nk berniaga. hikhok,:p mama dan abah jual 'Nasi Ayam berempah' YUMMYYYY, RM 5.00 :P ayam gemuk2,ni nak habak mai, try naa, tak try rugi besak. hahaha, tempat di selayang baru bazaar ramdahan balai polis ;) no discount :p mahal tapi berbalaoi... :p di kesempatan ini, tyra nak ucapkan selamat berpuasa dan tingkatkan iman , terpakan kesabaran kepada bloggers and readers :) assalamualaikum. you can left your comment :) thankyou.

No comments:

Post a Comment