Saturday, 17 December 2011

yummyyyy:)

yeahhhh, kita mimpi cake chocolate ni.. abah, mama, bieee, kita nak cake ni..
bole la , bole la , bole la .. pleaseeee.. bhahahahahaha, biee kita dah bagi hadiah but kita
nak cake ni.. bole tak ? hehehe ngadaaa, i'm joking.. mama and abah tak bagi kita makan chocolate
cake, because berat kita emmmmm... shhh, secret...:p

18th december..

Birthday yang ke 16 but belum sampai waktunya pun lagi.. tapi saja nak update awal2..
thanks to superduper yang bagi hadiah.. walaupun tak semahal mana atleast he show me 
his caring towards me.. by the way die sweet sangat.. sanggup datanag dalam hujan untuk 
bagi our tshirt couple.. walau tak semahal dan secantik mana tapi sangat bermakna.. 
sayang die sangat.. birthday yang ke 16 ni sangat enjoying gila.. my bestie pun celebrate 
walau tak se grand mana.. hehe:) sumpah, love both of you.. hidup aku macam pelangi ada
dua orang yang special ni, my supeduper and sweetie saff.. thanks.. and love you twoo..
ouhh, jiwang ni.. :p okayy HAPPY BIRTHDAY TO ME ! <3

Thursday, 15 December 2011

final destination 5

woot woot cite dah lame but baru terhegeh-hegeh nak tengok.. memang terjerit-jerit la aku kan.. kalau ada, superduper mesti die pun terkejut aku jerit tak tentu pasal.. hehehe :)

Wednesday, 14 December 2011

smile :)

pagi-pagi tak elok masam kak oii .
tau laa kerja . lepas tu tengok orang atas bawah .
tau laa awak tuu canyik dari kita . tapi atleast senyum laa . :)
okay . kita satu ******* , tak baik buat muka masam2 .

Tuesday, 13 December 2011

boring .

life :)

Kadang-kadang allah sembuntikan cahaya matahari
daripada kita,
lalu allah turunkan hujan dan ribut,
puas kita menangis mencari mana cahaya matahari,
rupa-rupanya allah ingin hadiahkan kita PELANGI..


HEY , all blogger in this site.. life macam roda.. sometimes happy,
sedih, tears and marah.. and kadang-kadang allah berikan kita dugaan
yang harus kita tempuhi.. reda dengan ketentuan allah..