Saturday, 14 January 2012
homework+tuition=sayajadigilaa:D
haishhhhhh, sayaaaa busyyyyy...
homeworkkk bertimbun mengalahkaaann budak universiti..
tyra kena kuat.. ini tahun yang penting.. chaiyokkk...
jangan main main lagi :) SPM!!
Sunday, 1 January 2012
happy couple :)
happily together.. allah uji kita.. thanks sayang.. saya harap this relation akan jadi lebih baik
dan happy..:')
dan happy..:')
how ?
Mcamane aku nak jadikan kita happy couple balik.
aku rasa tak guna do. apa yang aku cakap, aku rase kau
tak percaya lagi kan? even kau memang tak pernah percaya
aku walau sesaat kan? aku sayangkan kau. aku percaya
setiap apa yang kau cakap sayang. thanks for everything.
i hope this relationship takkan jadi lebih worse sayang.
please... T.T 2012 takkan jadi tahun sedih buad kita.

arghhhhhhh, i just want you :'(
aku rasa tak guna do. apa yang aku cakap, aku rase kau
tak percaya lagi kan? even kau memang tak pernah percaya
aku walau sesaat kan? aku sayangkan kau. aku percaya
setiap apa yang kau cakap sayang. thanks for everything.
i hope this relationship takkan jadi lebih worse sayang.
please... T.T 2012 takkan jadi tahun sedih buad kita.

arghhhhhhh, i just want you :'(
sakitnyaa :'(
Hubungan aku dengan kau sangat sangat renggang lepas kau kata kau lepaskan aku.
Aku terkejut, mcam nak tercabut jantung aku. Tak sangka ayat tu terkeluar dari mulut kau.
Aku pernah bagitau, tiada sape tahan dengan perangai aku tapi kau sabar. Tapi kau cakap hanya lepaskan aku untuk aku tenang. Lega hati aku dengar. Tapi aku still dipersalahkan. Yaa aku salah sayang :)
Aku terkejut, mcam nak tercabut jantung aku. Tak sangka ayat tu terkeluar dari mulut kau.
Aku pernah bagitau, tiada sape tahan dengan perangai aku tapi kau sabar. Tapi kau cakap hanya lepaskan aku untuk aku tenang. Lega hati aku dengar. Tapi aku still dipersalahkan. Yaa aku salah sayang :)
ombak rinduu untuk :)
Tuhan tolong lembutkan hati dia ,
Untuk terima ku seadanya , Kerna ku tak sanggup ,
Kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisku...ouhh..
Tuhan aku tahu banyak dosaku , hanya ingat kamu kala
duka ku, namun hanya kamu yang mampu membuka pintu
hatinya tuk cintaku , malam kau bawalah rindukuu, untuk
dirinya yang jauh dari ku , agar dia tidak kesepian selalu
rasa ada cinta teragung, hujan bawa air mataku yang
mengalir membasuh luka ku, agar dia tahu ku tersiksa
tanpa cinta dia dihatiku...
Untuk terima ku seadanya , Kerna ku tak sanggup ,
Kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisku...ouhh..
Tuhan aku tahu banyak dosaku , hanya ingat kamu kala
duka ku, namun hanya kamu yang mampu membuka pintu
hatinya tuk cintaku , malam kau bawalah rindukuu, untuk
dirinya yang jauh dari ku , agar dia tidak kesepian selalu
rasa ada cinta teragung, hujan bawa air mataku yang
mengalir membasuh luka ku, agar dia tahu ku tersiksa
tanpa cinta dia dihatiku...
Saturday, 17 December 2011
yummyyyy:)
yeahhhh, kita mimpi cake chocolate ni.. abah, mama, bieee, kita nak cake ni..
bole la , bole la , bole la .. pleaseeee.. bhahahahahaha, biee kita dah bagi hadiah but kita
nak cake ni.. bole tak ? hehehe ngadaaa, i'm joking.. mama and abah tak bagi kita makan chocolate
cake, because berat kita emmmmm... shhh, secret...:p
bole la , bole la , bole la .. pleaseeee.. bhahahahahaha, biee kita dah bagi hadiah but kita
nak cake ni.. bole tak ? hehehe ngadaaa, i'm joking.. mama and abah tak bagi kita makan chocolate
cake, because berat kita emmmmm... shhh, secret...:p
18th december..
Birthday yang ke 16 but belum sampai waktunya pun lagi.. tapi saja nak update awal2..
thanks to superduper yang bagi hadiah.. walaupun tak semahal mana atleast he show me
his caring towards me.. by the way die sweet sangat.. sanggup datanag dalam hujan untuk
bagi our tshirt couple.. walau tak semahal dan secantik mana tapi sangat bermakna..
sayang die sangat.. birthday yang ke 16 ni sangat enjoying gila.. my bestie pun celebrate
walau tak se grand mana.. hehe:) sumpah, love both of you.. hidup aku macam pelangi ada
dua orang yang special ni, my supeduper and sweetie saff.. thanks.. and love you twoo..
ouhh, jiwang ni.. :p okayy HAPPY BIRTHDAY TO ME ! <3
Subscribe to:
Posts (Atom)



