Assalamualaikum buddies :)
Sempena bulan ramadhan yang akan datang sama2 lah kita memantapkan keimanan kita dengan suruhan-Nya :)
Alhamdulillah, hari ni bertarikh 20 julai 2012 bersamaan 30 syaaban, tyra dah memohon ampun pada orang yang terdekat dan tersayang atas salah tyra. Dan pada yang tyra tak sempat ucapkan, tyra memohon ampun kalau ada terkasar bahasa atau terguriskan hati dan selamat menyambut bulan yang mulia ini. Bukan apa, tyra nak memulakan ramdahan tahun dengan keberkatan bukan kesilapan atau kebencian. Ini lah ramdahan yang tyra tunggu, Rmadahn terakhir bersama2 dengan guru-guru smkde dan kawan2. Tahun depan, masing2 ada haluan sendiri :) syukur alhamdulillah, masalah antara kami sudah selesai, tiada sebarang dosa. Dan tyra tak nak menghukum orang kerana itu adalah hak Allah s.w.t, dan tyra tak layak. Tyra banyak buat dosa, dan mungkin ada hikmah apa yang terjadi :) sekarang i wanna be a happy girl. "PRINCESS TYRA TAJUDIN" , dan tyra nak melakukan suruhan allah yg tyra pernah lalai sebelum ni :') tyra hanya manusia biasa yg sering lakukan kesilapan. tetapi insyaallah tyra akn memperbaiki. By the way, tyra happy ramadhan kali ni sebab mama dan abah berniaga di bazar ramadhan :) dapat jugak tyra merasa nk berniaga. hikhok,:p mama dan abah jual 'Nasi Ayam berempah' YUMMYYYY, RM 5.00 :P ayam gemuk2,ni nak habak mai, try naa, tak try rugi besak. hahaha, tempat di selayang baru bazaar ramdahan balai polis ;) no discount :p mahal tapi berbalaoi... :p di kesempatan ini, tyra nak ucapkan selamat berpuasa dan tingkatkan iman , terpakan kesabaran kepada bloggers and readers :) assalamualaikum. you can left your comment :) thankyou.
Friday, 20 July 2012
Saturday, 28 April 2012
hai you allss, lame tak update blog. busy. now, i want to write my sad story that i have done yesterday :')
BEGIN,
Aku dan die dah putus. Aku lemah tanpa die. tetapi die tipu aku, tipu her mother, tipu cikgu for his own sake. aku terpaksa lepaskan die atas sebab tertentu. aku tak nak musnah kan masa depan die. aku tak nak die fail in spm. aku terpaksa letak kebencian ini, supaya sakit ini berkurangan. he touches my heart with thousand, and with pleasure he break my heart into a million pieces.. i hope he will be happy without me beside him. aku buad semua utk masa depan kau tak guna... aku lepaskan kau walaupun aku sakit.. percaya laa, walau mcmane pun aku benci kau, masih terselit di hujung lubuk hati aku, aku masih sayang kan kau. you have ruin my life. aku jatuhbangun tanpa ada sesiapa disisi, aku meratap tanpa sesiape disisi. tetapi aku percaya aku tetap ada ALLAH s.w.t disis aku selamanya. aku berdoa agar tiada dugaan seberat ini lagi untuk diriku. amin.
Saturday, 14 January 2012
homework+tuition=sayajadigilaa:D
haishhhhhh, sayaaaa busyyyyy...
homeworkkk bertimbun mengalahkaaann budak universiti..
tyra kena kuat.. ini tahun yang penting.. chaiyokkk...
jangan main main lagi :) SPM!!
Sunday, 1 January 2012
happy couple :)
happily together.. allah uji kita.. thanks sayang.. saya harap this relation akan jadi lebih baik
dan happy..:')
dan happy..:')
how ?
Mcamane aku nak jadikan kita happy couple balik.
aku rasa tak guna do. apa yang aku cakap, aku rase kau
tak percaya lagi kan? even kau memang tak pernah percaya
aku walau sesaat kan? aku sayangkan kau. aku percaya
setiap apa yang kau cakap sayang. thanks for everything.
i hope this relationship takkan jadi lebih worse sayang.
please... T.T 2012 takkan jadi tahun sedih buad kita.

arghhhhhhh, i just want you :'(
aku rasa tak guna do. apa yang aku cakap, aku rase kau
tak percaya lagi kan? even kau memang tak pernah percaya
aku walau sesaat kan? aku sayangkan kau. aku percaya
setiap apa yang kau cakap sayang. thanks for everything.
i hope this relationship takkan jadi lebih worse sayang.
please... T.T 2012 takkan jadi tahun sedih buad kita.

arghhhhhhh, i just want you :'(
sakitnyaa :'(
Hubungan aku dengan kau sangat sangat renggang lepas kau kata kau lepaskan aku.
Aku terkejut, mcam nak tercabut jantung aku. Tak sangka ayat tu terkeluar dari mulut kau.
Aku pernah bagitau, tiada sape tahan dengan perangai aku tapi kau sabar. Tapi kau cakap hanya lepaskan aku untuk aku tenang. Lega hati aku dengar. Tapi aku still dipersalahkan. Yaa aku salah sayang :)
Aku terkejut, mcam nak tercabut jantung aku. Tak sangka ayat tu terkeluar dari mulut kau.
Aku pernah bagitau, tiada sape tahan dengan perangai aku tapi kau sabar. Tapi kau cakap hanya lepaskan aku untuk aku tenang. Lega hati aku dengar. Tapi aku still dipersalahkan. Yaa aku salah sayang :)
ombak rinduu untuk :)
Tuhan tolong lembutkan hati dia ,
Untuk terima ku seadanya , Kerna ku tak sanggup ,
Kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisku...ouhh..
Tuhan aku tahu banyak dosaku , hanya ingat kamu kala
duka ku, namun hanya kamu yang mampu membuka pintu
hatinya tuk cintaku , malam kau bawalah rindukuu, untuk
dirinya yang jauh dari ku , agar dia tidak kesepian selalu
rasa ada cinta teragung, hujan bawa air mataku yang
mengalir membasuh luka ku, agar dia tahu ku tersiksa
tanpa cinta dia dihatiku...
Untuk terima ku seadanya , Kerna ku tak sanggup ,
Kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisku...ouhh..
Tuhan aku tahu banyak dosaku , hanya ingat kamu kala
duka ku, namun hanya kamu yang mampu membuka pintu
hatinya tuk cintaku , malam kau bawalah rindukuu, untuk
dirinya yang jauh dari ku , agar dia tidak kesepian selalu
rasa ada cinta teragung, hujan bawa air mataku yang
mengalir membasuh luka ku, agar dia tahu ku tersiksa
tanpa cinta dia dihatiku...
Subscribe to:
Posts (Atom)



